//FairyLife
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. I am Putri, sweet 17. SPM candidates for this years. Taken by Muhammad khairul Abas. Thanks for visit my Mrbloggie


My Tagboard
  • Hi sweet stalker
  • Leave your comment here
  • Don't ever you want to SPAM


  • Credits!
    Template: Student Kecik
    Inspired By: Littlest Biyha
    Basecode By: Nurul AtiQah
    Others:   


    Menangis
    Wednesday, March 26, 2014 • Permalink • Add comment {0}

    Bila 'menangis' apa yang aku harap, 
    kau tak pernah bosan dengar. Kau yang cepat cepat lapkan air mata.
    Kau yang cepat cepat pujuk aku.
    Bukan lagi marah.

    Malah aku nak kau faham,
    Itu kelemahan aku. Itu cara aku melepaskan semuanya.
    Dan itu lah aku.
    Sebagai seorang perempuan yang sering dikatakan 'Kuat'

    Menangis :')

    PAST | PRESENT